HimmelOJord

Alla inlägg under juni 2011

Av linnea sandberg - 10 juni 2011 11:30

Mysdag som sagt... idag äre en mysdag! Idag tog jag på mig min mysdress (One Piece) Idag i skolan är det också lugnt eftersom vi kollar på film heeela dagen och vi slutar halv två! :D Vi har precis kollat klart på Grease Och snart när vi ska ha tyska ska vi se på asgrym tysk film^^ (jaja det låter lite konstigt men den är faktiskt bra!) Jag o Elin sitter och flabbar, jag vet inte riktigt vad men men.. Japp detta är en sån jag har! Mörkblå randig. Såååå himmla sköön! :D (mys mys)

Puss hej/ Nea <3   

.

Av linnea sandberg - 9 juni 2011 18:07

     

Av linnea sandberg - 9 juni 2011 17:43

BLÖT och LIDSAM dag idag...

Idag var vi på Älvhögsborg's bad och vi fick bada UTOMHUS i regnet. Sen var vi hos ELIN vi gick ut och gick med hennes hund! Och drack HOT CHOKOLADE. Sen gick vi hem till mig och min syster fick plocka våra ögonbryn. Det blev väl bra! förut var dem värsta busken ! hähä. 

  Ja, här är då mitt öga och mitt ögonbry... Har ingen bra bild hur det såg ut förr + att mitt öga är inte fixad så jag ser... ah sjuk ut..



Av linnea sandberg - 8 juni 2011 22:11

Jag har varit på överby! :D Jag har köpt SKOR till skolavslutningen på måndag! :D Jag har också fixat mina fula naglar till LYXIGA snögga naglar! Så jag är lite öm :S Kostade mej fan 300 svenska kronor att fixa mina NAGLAR! Fatta vad vi slösar på pengar egentligen... Aja och så har jag ju köpt skor för 159 men det var billigt! :D Kommer bilder på naglarna och the shoes! :D

  

 

    Kanske inte HD bilder men aja.. /Puss hej Nea<3






Av linnea sandberg - 8 juni 2011 11:25

 Jättefint ! älskar piano ! Duktig Cheey!

Av linnea sandberg - 8 juni 2011 11:05

Ja, jag hade tänkt att berätta om mina snuttisar! :D 

Här kommer bilder på 3st för jag har ingen bild på en kanin... 

  Leia <3 7 veckor

 Smulan <3 9år



    Theodor <3 2år


Skuttis <3 9år    (Veet har ingen bild ) :(

Av linnea sandberg - 8 juni 2011 09:56

Heeeeejssaannn to min bloggis :) Jag är sooper trött :D/D: Vi ska ha nån konstiig lektiooon snart men jag örkar inte :( Eller JO det gör jag för jag är för jag är PEPPAD! Imorggon skaa vi åka å bada i Älvhögsborg med klassen och today jag o (elin) te överby och hon ska köpa bikiiniii !! :D Och sen ska hon ta fästing sprutan :o Jag ska operera bort min leverfläck (Henke) som ör så ful och störand!! :@ Nu ska jag försöka klura ut huuur man gör headern på denna saken. Nu lucktar det pepparkaka :o >:D Nu hade jag tänkt att gå på toa men det orkar jag inte :O (Jag är lat ^^) Jahapp, nu tog hjärnkraften slut... Aja kommer lite bilder här på min blogg som jag har tagit :) (Jag gillar att fota) Hehe :D 



  /Puss hej Nea<3
















Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards