HimmelOJord

Alla inlägg under augusti 2011

Av linnea sandberg - 27 augusti 2011 17:34


Fick mina små vilda möss på video! dem bor ute med kaninerna i kaninstugan ;) 6st bebisar <3 såå söta :D ger dem mat o vatten varje dag!

Av linnea sandberg - 27 augusti 2011 16:49

hejs! 

idag har jag städat burar ! :D imorgon blire flygplatsen och sen Rhodos :D 

hhhahahaha första gången jag åker flygplan :o kommer säkert gå skit men man får väl hoppas att man överlever ;) haha har tjatat om det här nu så... har gett bort mina djur ifall jag jag dör xD haha 

vill bara säga JAG ÄLSKAR ER ! FAMILJ, DJUR OCH VÄNNER <3 

menmen... blir inget bloggande på en vecka... skönt... nedå jag bara skoja :D 

Tack elin för att du passar mina djur och tar hand om marsvinen om jag DÖÖÖR! 

bajskorv hejdå...

   D andrea mare heter hotellet där vi ska bo :) nice huh? :d 

Av linnea sandberg - 25 augusti 2011 20:39

hejsan hoppsan xd.... 

idag var det en lååååång dag i skolan.. men sen åkte jag jenny, lisa och elin till överby :) jag köpte fondation, hamburger ;), slusch och en klubba :3  så nu är jag skiiittrött! och på lördagnatten åker vi till rhodos :oo jag kommer säkert krascha så ... hejdå och jag älskar er ifall jag dör :) 

 

Av linnea sandberg - 22 augusti 2011 15:33

happ.. då börjar skolan igen :P 7:an :o jag tycker det ä rätt mycket O.o hehe ah iaf.. det var jobbigt att gå upp! sen i skolan fick jag huvudvärk och var aaströött!!  nu har vi åkt buss hem och det lukta arabsvett i bussen som vanligt -.- nu blire släppa ut niner i hagen, äta, bada :3 nu har jag druckit festis som var gott :D men herrååå ses i möra i think... :D 


CHÖÖÖSS

   puss :3

Av linnea sandberg - 19 augusti 2011 13:15

hejsannn !

nu spöregnar det och leia o theo sitter och myser :3 idag blire chill! kanske ska baka kladdkaka och så måste jag behandla marsvinen mot ringormen :/ mamma är på massage så hon ska köpa en spruta så man kan ge till marsvinen ! ifall dem vill ha nått gott ibland jag vet inte xd men nu blire chill så HEJDÅ!! 

 

Av linnea sandberg - 18 augusti 2011 14:36

så. nu kommer jag skriva ett väldigt intressant inlägg.... 

nu hemma själv data tv. så låter min dag idag... ända till klockan 6 ska det vara så.  kul huh? äter godis fast jag mår typ illa. men jag vet inte. jag är tom just nu. jag är ingen levande männsika idag. har ätit 1knäckemacka och godis... det är väl det som är min mat idag. kanske en isglass :3 hehe så blir det när man är ensam hemma. sitter här i myskläder med min iphone. :) här är några hemsidor jag alltid kollar innan jag stänger ner datorn:

*facebook

*bilddagboken

*ifokus

*blocket (letar efter bokhylla till mina marsvin)

*tradera (samma här med bokhylla)

*fokiiiiis blogg

*Kenza blogg 


hehe intressant huh? :P


nene byebye

   

Av linnea sandberg - 15 augusti 2011 13:28

Hallo :D idag är det en mysdag :) just nu väntar jag på att Elin ska komma så ska vi åka ner till Ted (zooaffärn) och jag ska handla lite hö och lite gott till mina 4grisar! :D Satte in theo i Leia's bur förut och han verkade inte bry sig om henne bara i slutet då han började nafsas lite men ni skulle sett Leia!! när theo snodde lite hö från henne så kom leia och pussades som bara den! hon började på ryggen och hon nådde inte öronen så hon fick ställa framtassarna på ryggen och pussas! :D hahha gulligt :3 

Idag blir det också storstädning, bad och spreja ringormsbotemedel på Lilja o Mumin! lite jobbigt oså men men... är väl jobbigare att bli smittad?! 

Nu fick jag sms av Elin att hon är påväg såå HEJDÅ!

   HEJDÅ!

Av linnea sandberg - 14 augusti 2011 14:57

hejsan höppsan! :D 

sitter ensam i huset nu men mommi o doddi kommer väl snart hem igen :) jo juste ! igår märkte vi ju att lille marsvinet (Lilja) kliade sig extremt mycke och hade ett sår på kinden :/ så hade hon ohyra i sin lilla päls också så det var därför den var så tunn! vi fick reda på det ifår kväll eftersom vi åkte till en uppfödare som schamponerade båda två marsvinen (lilja o Mumin) med schampo för ohyra så fick vi med massa bra saker som botar ringormen :) tydligen tog lilja med sig det från en annan uppfödare som jag köpte henne det ifrån då. Juste hon var underviktig också :/ så här blir det gott om mat! så nu är det mycket som måste fixas o grejas! 

Idag blir det väl chill! inte så mycket som kommer hända... :) ni kanske vill se hur jag planerar mitt rum? eftersom jag ska bygga en större marsvinsbur! ah  här kommer den då!

   marsvinsbur, 2 kaninburar, säng, nattusbord,skrivbord med en mac :D, byrå, 2 glasskåp :) och en grön lurvig matta ! :D haha :D hejdåå så härs vi ikväll lr imöra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards