HimmelOJord

Alla inlägg under juni 2011

Av linnea sandberg - 16 juni 2011 23:46

Hejsan! Jo, idag har jag sovit över med Elin igen och vi har åkt in till stan. 

Vi köpte lite godis på hemma kväll, hängde lite vid bryggorna och cykla hem igen.

Sen vi ungefär klockan sex så åkte vi och badade på Nordkroken! usch vad det blåste 

och det var monstervågor som vi kalla det    Vi hade med Theo och stackarn fick kallsupar när vågorna kom.... Och när jag kom hem var alla dörrar låsta!!!   Och jag hade en liten bebis som frös i en

filt också    

Och jag fryste ju med eftersom jag åkte i shorts och blus!!!

Aja, annars var det kul och till slut kom jag ju in... 

Kanske lite sent att blogga men men... Imorgon kommer det bilder eftersom vi fotade idag också!!   

 

Av linnea sandberg - 15 juni 2011 20:16

 

Av linnea sandberg - 15 juni 2011 19:24

Häjj! :D 

Ursäkta att jag varken skrev igår eller iförr går...

IJaja, men nu skriver jag faktiskt! förrgår hade vi ju skolavslutning! 


det var sommrigt och roligt, det firades med sång och tal. 

Efter det fikade vi hemma och morfar var med! :D Igår söv Elin över här och vi badade på Nordkroken även fast det var kallt... 

Nu har vi precis varit på överby och jag har köpt lite nödvändiga saker och en fin tunika, som egentligen ska sitta som en T-shirt O.O. 

Hehe, jo juste jag väntar på att Elin ska komma

så ska vi sova över igen! 

Här kommer bilder på vad jag har köpt! :D 


  Tröjan ! ;D fin va? ;)


 





Mitt goa Fanta-Läppsyl! :D

  




FästingborttagaRe till djur å människor! REKOMMENDERAR!

 

Och hårnålar. :) Puss hej /Nea<3






Av linnea sandberg - 12 juni 2011 12:18

Här är mitt öga fast redigerat... fast det blev inte bra :o 

Heheh :D





    

Av linnea sandberg - 12 juni 2011 12:04

Hejsan!! nu har precis min FARFAR varit här och firat min skolavslutning eftersom han inte kan komma imorgon. Jag fick 200kr ! :D Ja, juste vi har ju skolavslutning imorgon! gött! :D HAHA sen blire ju sommarlov ^^ Uuuuuuut med husvagnen! Imorgon kommer jag då dock inte hinna blogga så mycket men det kanske händer att jag gör det innan jag lägger mig. Det kommer säkert lite bilder då på skolavslutningen :) 

  Puss hej /Nea<3








Av linnea sandberg - 11 juni 2011 22:13

Nu så har man sålt min lilla GeckoÖdla! En trevlig kille med en tjej som var gravid :) Nu är jag 1250kr rikare!! haha, Nu blir det lite mys med familjen och vi ses väl imorgon! :D 

Ha det gott! Och hejdå Saffran! :*

   Jag har varit ute o fotat så det kommer lite bilder nu på dagarna !

Puss hej /Nea <3

Av linnea sandberg - 11 juni 2011 11:33

Morning Morning! 

idag hade jag tänkt att sova över med Elin igen. Men det blev inte så... Hon skulle åka till sin camping och lägga ut båten och sova där. Så därför hade vi tänkt att sova över SÖNDAG till MÅNDAG. Vi sovde nämligen över idag och vi gick upp vid halv nio ungefär.. HAHA gud så vi flummade igår ^^ Idag får det väl bli chill då , städa lite rum o kanin burar.



   Puss hej /Nea<3 

.

Av linnea sandberg - 10 juni 2011 11:39


 Hahah jag diggar hamstern ^^:D 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards