HimmelOJord

Alla inlägg under september 2011

Av linnea sandberg - 30 september 2011 18:23

åh äntligen fredag! skolan var urtrist... hade orientering (eller vad det nu heter) när jag kom hem drack jag en äcklig "järndryck" som smakar blod..... (jag har järnbrist?!) sen åt jag typ massor :o sen gick jag promenad med Melwin på trädgården :) mysigt! nu ligger jag och kollar på tv!

IMORGON ÄR DET MARSVINSUTSTÄLLNING I ÅSAKA TROLLHÄTTAN KOM O KOLLA!! 

SÅÅÅÅ taggad! :D åh längtar! idag ska jag, lisa o elin skypa klockan 7! :3 hehe då ska vi prata om lördag kväll eftersom vi hade tänkt att göra en come back eftersom vi har skiljts åt lite... men nu får ni ha en trevlig helg!


   hahah rolig bild!

Av linnea sandberg - 28 september 2011 15:19

JAOW... igår hämtade jag en ny kanin... hehe :) Melwin heter han! han är en zobelsiames. han ska jag para med leia :) hejdå!

 

Av linnea sandberg - 27 september 2011 10:43

Nu sitter jag i skolan och har rast! vi har precis haft tyska och jag tror att det blir SO sen... :D Elin sitter brevis och spelar marsvinsspelet.se

Ska bara tipsa om en blogg som jag läser och som jag tycker är jättebra! 

http://livetmedkaniner.bloggplatsen.se


superrolig och intressanT! :D 

Idag ska ju jessica komma på kaffe ;) hehe och så ska hon kontrollera marsvinet för marsvinsutställningen :D ni kommer väl o tittar? ;) GUD JAG ÄR SÅ TAGGAD! :D JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR! hejdå!

   Theo tog ett bad!

Av linnea sandberg - 26 september 2011 18:55

HEJ!

Nu sitter jag och elin som brände våran kladdkaka... jaja... eh idag vare matte osv. osv. MEN! i slöjden sydde jag en såndär fleecefilt till pallen! duvet den till marsvinsutställningen på lördag ;) KUL kommer det bli! 

Mitt schema!

Tisdag: Jessica kommer på fika!

Onsdag: -

Torsdag: Fixa iordning för utställningen!

fredag: Chilla ;)

Lördag: MARSVINSUTSTÄLLNING!

Söndag: -


Japp! Min morgon var världens mysigaste! Släppte ut kaninerna som vanligt i rummet! dem hoppa upp i sängen, pussa o kela gällde där! :D 

Sen hämtade jag macka och satte mig på golvet och theo tiggde ;) 

idag efter skolan skulle det egentligen bli plugg men men... 

vi rensa lite i elin källare ist ! :D 

nu väntar vi på att kladdkakan ska svalna osv.. :D 


HEJDÅ!

 

Av linnea sandberg - 25 september 2011 18:15

Hej! Elin och Linnea här!

Igår var vi ju på kräftskiva hemma hos Elin! vi hade jätteroligt! 

vi år goda kräfter o räkor! sen kladdkaka o godis+chips :) 

väldigt mycket flum, jag elin o Julius (julia)

Idag har jag köpt hennes bur eftersom hon ville ha en mindre så då köpte hon min!

jag hade 2st 100x50cm som satt ihop till kaninerna och marsvinen hade en annan liten och ganska ful... så nu köpte jag hennes som är 120x60 till kaninerna och tog 1 av mina 100x50 till marsvinen och så köpte hon den andra till sina marsvin! rörigt huh? xD men marsvinen och kaninerna stortrivs! så har vi städat lite på mitt rum :3 

sen åkte vi te elin, fixade hennes bur och bärde upp en tung bokhylla från hennes källare! till hennes rum!!! 2trappor! *stolt* hehe...

Bild på 120x60 buren! (kaninernas) (den jag köpte av elin)   Och 100x50 buren! (marsvinens) (en sån som elin köpte)   ernas)

Av linnea sandberg - 24 september 2011 09:45

Good morning! :D

Igår städade jag buren till mina små sötnosar!

dem blev glada :) jag la in lite gräs också ;) det gilla dem! 

idag ska till överby, granngården! ska köpa havrefri müsli till mina marsvin :) Ska åka dit med min kompis elin! Vi sovde över tills idag och igår var vi på borås :D Och idag ska det bli kräftskiva hos hennes familj :) Fun Fun!! 


Ni får ha det bra! :D Hejdå! <3

   skuttis o smulan :) 10år gammla <3

Av linnea sandberg - 18 september 2011 14:58

Hej :) vill bara säga att denna bloggen kommer handla om mina kaniner från o med nu. Ny header, nya inlägg och ny handling ! 

Jag lever verkligen för mina djur <3

jag har liksom börjat tröttna på att städa 3big burar men nu ska mitt nya liv börja. 

Jag älskar verkligen dem mer än nån kan ana!! jag har liksom 2marsvin och 4kaniner, vad mer kan jag önska mig?! kaninerna där ute är 10år på dem sista 5åren har ingen varit sådär "superkär" i dem... det ångrar jag mig för.. nån dag när det är fint väder, ska jag ta promenad med dem (dem har en stor hage där dem kan va när dem vill) borsta dem och kela med dem. 


denna bloggen ska jag skriva mer vad som händer (inte varje dag) och lite vad dem har gjort, nått bus eller tävling osv. :) och nu ska vi fixa ett rum i "källaren" eller ja, min syster och bror har ju haft sitt rum där så jag vet inte om man ska kalla det källare ;) understa våningen kan vi kalla det nu sen får vi kalla det djurvåningen eftersom vi ska fixa iordning där nere och ha innekaninerna (theo och leia) och mina marsvin :) sen i vår ska jag ju ha en kull på leia och ha en lite uppfödning där nere :) samtidigt ett hobby rum med tv, bäddsoffa osv. så jag kan sitta där nere med alla mina bebisar! ett sladdfritt rum där jag kan sova över med kompisar chilla lite umgås med djuren :) mamma tycker ju att det blir för stökigt i mitt rum med allt sågspån o grejer xD oj blev lite mycket text.. 

så, nu ska jag fixa headern och hoppas att ni gillar det! :D


Hejdå! :D

Av linnea sandberg - 12 september 2011 19:13

haha varför skriver jag äns? 

ingen jävel som läser ändå... ^^

måste det bara va emo's, gravida och fjortisar som får hög statistik?

skriver om sitt sugiga liv och visar .. allt :P 

aja.. min blogg är inte direkt intressant. orka liksom lägga ner energi på massa 

onödigt xD men blö typ. 

ajajjajjajjaja. denna vår ska jag iaf skaffa en blogg om kaninerna. 

ska ju förmodligen skaffa en kull på Leia.

detta kommer nog bli en fotottotootblloggghaaaaaahahaah 

liksom varför? xD vem kollar o gillar mina bilder ? jhahaha vem tror jag att jag är?


Nej nu ska jag baja ner datan

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards