HimmelOJord

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av linnea sandberg - 27 juni 2011 00:13

Haha nu tänker ni väl "mulltoa??" 

Hehe jo, idag åkte pappa ner till gbg och hämta en mulltoa till våran STUGA!!

Jag vet!! det var ju överaskningen som jag inte fick säga ;D Jo, vi har köpt en stuga och idag var han och hämta en toalett... tjat tjat.. så den var vi och lämnade! Men innan det så ringde sandra så vi cyklade ner och tog oss ett dopp! på vägen dit fick jag punka på bakdäcket... kul va?! Sen kom jag och pappa hem efter vi hade varit i stugan och diskat lite... 


Igår! så var vi i stugan med F.Englund vi var där, åt lite kex med ost och lite chips. Då badade jag och Elin igen fast fasen vad jag frös sen! Jaja..

Och inatt drömde jag världens mardrömm!!!! :'( 


Det började med att vi var i skolans källare jag och elin, och vi letade efter något och vi pulsade i vatten som gick upp till knäna! jag sa

-akta dig för blixtrarna för ifall du blir träffad så förlorar du minnet!

Vi fortsatte leta och helt plötsligt sa elin

-Jag blev träffad!

Sen satt vi alla i skolan och elin var borta hos nått (i en kista eller nått sånt)

Och jag satt och skrev typ:

Elin jag är din allra bästa vän och bara så du kommer ihåg det, jag älskar dig.

Sen grinade jag asmycket i drömmen xD Sen så kom jag in i klassrummet och där satt en viss person som jag har hatat och hade elin's huvud i sitt knä och typ klappade henne?! då kom en person och sa

-elin, **** är ju din bästa vän eller? (alltså den som höll hennes huvud i knät)

Så kollade (vi kallar henne berta, hon som höll elin) "berta" på mig elakt och sa till elin:

-Ja, jag är din aaallra bästa vän och jag ska finnas där för alltid. eller nått sånt och då blev jag så arg och tryckte upp, hon som frågade berta om dem var bästa vänner, på väggen och skrek men grät samtidigt 

- Hon är min allra bästa vän och det vet du!!! jag har bara hon som min enda vän!

haha ja, sen tog jag elin ifrån henne och sa typ

-Jag är din allra bästa vän, for ever

HAHAHA men fasen vad jag grät på morgonen för det var så j*kla dramatiskt i drömmen ! känslan satt kvar :( aja ni fattar ändå inte... 

Godnatt!

   puss hej /Nea<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards