HimmelOJord

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av linnea sandberg - 28 juni 2011 21:04

  Ja, ni såg rätt! 

Jag tar en sommarpaus med mitt bloggande för det är ju bad och sol och stuga och kompisar och och och! så datan diggar man ju inte så mycket! 

Klart jag kikar in lite då och då men ja.. :D Ifall ni har frågor om kaniner så är det bara att fråga på!!! :D <3

Puss hej / Nea<3

Av linnea sandberg - 28 juni 2011 14:52

Idag ska vi ner till stugan, grilla lite kött med mormor & morfar! 

Imorgon blir det en halvtimmes resa till Sollebrunn där man ska hämta utebur till kaninerna som ska stå hos stugan! Där ska dem små rackarna bo under tiden vi ska vara där :) På lördag åker vi till Örn och hämtar en fiskebåt! haha, och då ska jag och elin fiska och bada ! Idag efter pappas jobb ska han ta med sig kompost-galler så vi kan göra en hage till kaninerna också så dem får leka där! 

Jag fick ett tips igår av en tjej som har kaniner eftersom jag frågade henne hur jag skulle göra mina kaniner sams! Hon skrev att jag skulle ha både två i en hage där hanen inte har sitt revir, så kan dem leka lite och så småning om så kommer han väl inse att det är meningslöst att mucka med en bebis.. :D Tack för tipset och hoppas det funkar! :D

   Puss hej / Nea<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards