HimmelOJord

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av linnea sandberg - 17 juni 2011 23:58

hej hej, hur mår ni? ehm. jag ska nog snart ta och sova lite. Theo sitter här brevid och tvättar mitt ansikte, fräscht va?! Aja, idag vare steeek ! vi åkte o handlade mat på ica maxi för imorrn då mormor o morfar kommer hhit. Vi ska grilla köttttt o svamp.... Mysigt ifall det inte kommer att regna som det öste idag...  Förut kollade vi på en film som hette "The Eagle" handla om nått med rom.. ;) nån som har sett den? :)

Ni ska bara veta hur sugen jag är på att säga en sak som jag inte får säga eftersom det ska bli en överaskning!!! :D aja, det är en aaaaaaaskul grejj!! :D åh jag får bara berätta nästa helg eller nått sånt... :D  haha!! aja nu ska jag sova... 

   Natti Natti /Nea<3

Av linnea sandberg - 17 juni 2011 12:57

Vakna väl precis eftersom den jä*la telefonen har ringt tusen gånger!! Jag är ju shiiiit trött :( Men nu är det faktiskt på tiden att jag går upp (kvart över ett) annars kommer jag väl inte kunna lägga mmig ikväll... + att jag är toa nödig. Jag har typ käkat godis nu på morgonen så jag är inte hungrig längre.. Jag får börja äta riktigt och inte massa små skit hela tiden... Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske sticka till Emelie<3 Annars blir det väl lugnt.

   Puss hej /Nea<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards