HimmelOJord

Alla inlägg under november 2011

Av linnea sandberg - 1 november 2011 10:23

Sådär... det blev inget med fejksår för vi hade inget redskap o göra det med :'(

första gången jag skulle testa sätta i liserna så funka det inte... för jag blinka för mycket

men igår så funka det!!! första ögat gick jättebra, lite ovan bara eftersom jag såg rött i kanterna osv.

sen andra ögat blev det typ nått konstigt så det gjorde JÄTTEONT! då hällde mamma i linsvätska så att det kändes bättre.  Jag tog ut dem efter maten eftersom man kan max ha i dem i en timme första gången.


Sen ska jag och mamma åka tll järnhandeln och köpa present till min syster som fyllde år igår och vi ska ha kalas på lördag :) Sen klockan fem ska jag och mamma simma med elin och hennes mamma :D *exited*

jaa... sen äre väl chill... kanske kan fråga Elin om hon vill ses innan... elin vill du det?! :D


Srry det blev inga bilder med det kommer snart på linserna!  




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards