HimmelOJord

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av linnea sandberg - 4 oktober 2011 19:08

Jo det som är lite weird är att efter skolan hoppade jag och elin av bussen. vi skulle byta buss egentligen men då var det rätt lång tid kvar så vi gick in i djuraffärn som ligger väldigt nära. Då gick vi in där och en annan gång hade jag sett en kanin som var hur gullig som helst! men när jag kikade i buren kom hon som var Kanin/Marsvin "experten" i affärn kom och lyfte upp brodern till den kanin jag såg den andra gången, så det blev ju såklart kärlek vid första ögonkastet.... :) "lite" tjat och så var han hemma. Men så lätt var det faktiskt inte... jag hade ju 3kaniner inne och då fick jag inte plats med en bur till, så Melwin (den vit/mörkbruna) fick åka hem till min storebrors lägenhet! så där bor lilla melwin nu. Då kan jag ju hälsa på han :D min bror bor ju väldigt nära så jag kan ta cykeln nån dag. Jag får ju såklart hjälpa han med kloklippning osv. då men det är ju bra!

Åhh så gullig lillen är! han är bara 10veckor!!! han är japantecknad :3

här kommer en bild på Lillen :D 

HJÄLP MIG HITTA ETT BRA NAMN TILL "LILLEN" !!!

   åh han har så små öron!!   Hejdå och lycka till med ert liv ;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards