HimmelOJord

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Hej <3

Av linnea sandberg - 18 september 2011 14:58

Hej :) vill bara säga att denna bloggen kommer handla om mina kaniner från o med nu. Ny header, nya inlägg och ny handling ! 

Jag lever verkligen för mina djur <3

jag har liksom börjat tröttna på att städa 3big burar men nu ska mitt nya liv börja. 

Jag älskar verkligen dem mer än nån kan ana!! jag har liksom 2marsvin och 4kaniner, vad mer kan jag önska mig?! kaninerna där ute är 10år på dem sista 5åren har ingen varit sådär "superkär" i dem... det ångrar jag mig för.. nån dag när det är fint väder, ska jag ta promenad med dem (dem har en stor hage där dem kan va när dem vill) borsta dem och kela med dem. 


denna bloggen ska jag skriva mer vad som händer (inte varje dag) och lite vad dem har gjort, nått bus eller tävling osv. :) och nu ska vi fixa ett rum i "källaren" eller ja, min syster och bror har ju haft sitt rum där så jag vet inte om man ska kalla det källare ;) understa våningen kan vi kalla det nu sen får vi kalla det djurvåningen eftersom vi ska fixa iordning där nere och ha innekaninerna (theo och leia) och mina marsvin :) sen i vår ska jag ju ha en kull på leia och ha en lite uppfödning där nere :) samtidigt ett hobby rum med tv, bäddsoffa osv. så jag kan sitta där nere med alla mina bebisar! ett sladdfritt rum där jag kan sova över med kompisar chilla lite umgås med djuren :) mamma tycker ju att det blir för stökigt i mitt rum med allt sågspån o grejer xD oj blev lite mycket text.. 

så, nu ska jag fixa headern och hoppas att ni gillar det! :D


Hejdå! :D

 
 
Elin

Elin

24 september 2011 09:44

Hejhej! Gulligull bild <3

http://snowflies.bloggplatsen.se

linnea sandberg

24 september 2011 10:13

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea sandberg - 3 januari 2012 01:50

Hejsan! Denna bloggen ska fortfarande finnas kvar men ej aktiv eftersom jag flyttar till devote.se!   Såååå, där hittar ni mig :D    Ses!   Heter detsamma, himmelojord.devote.se ...

Av linnea sandberg - 1 januari 2012 16:59


Jag vaknade 13.00 idag och kollade på fim resten och nu skype med Jenny :D  Snart drar jag till elin och ska sova där :3  När vaknade ni idag? :) Ni får en bild på min urmysiga pyamas ! :D   Tummen upp ! <3 ...

Av linnea sandberg - 1 januari 2012 03:47

      Fin grimars btw :P Aja Gott nytt år! 

Av linnea sandberg - 1 januari 2012 03:14

ändrar nu bloggen till en *kolla upp* blogg! :D 

Av linnea sandberg - 24 december 2011 12:30


Önskar Djuren!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards